Organique dołącza do grona klientów Lizard Media. Zadania agencji to design, development i support.

W pierwszym kroku nastÄ…pi poważny redesign wg. najwyższych standardów UX oraz wdrożenie mechanizmów Click’n’Collect, czyli kluczowego elementu omnichannel. Sklep Organique funkcjonuje na popularnej platformie PrestaShop.

organique logo
www.organique.pl

Organique to obecnie jedna z najwiÄ™kszych firm kosmetycznych w Polsce, która w ciÄ…gu ostatnich 15 lat  rozwinęła sieć ponad 50 sklepów stacjonarnych w caÅ‚ej Polsce, a także w innych krajach takich jak Hiszpania, Islandia, Norwegia, Ukraina, Gruzja, ale także bardziej egzotycznych jak Katar i Kuwejt. InspiracjÄ… w tworzeniu kosmetyków jest natura, a wiÄ™kszość kosmetyków nadal wykonywana jest rÄ™cznie.

– Współpraca z Organique doskonale wpisuje siÄ™ w naszÄ… dÅ‚ugofalowÄ… strategiÄ™ obsÅ‚ugi dużych graczy sieciowych – mówi PaweÅ‚ BiliÅ„ski, CTO & Co-founder Lizard Media. – W naszych dziaÅ‚aniach wykorzystamy eksperckÄ… wiedzÄ™ i narzÄ™dzia laboratorium testów mobilnych oraz doÅ›wiadczenie we wprowadzaniu firm w zaawansowane mechanizmy omnichannel – dodaje PaweÅ‚ BiliÅ„ski.

 

Efektami naszej pracy pochwalimy się już wkrótce.

Przeczytaj również