Organique dołącza do grona klientów Lizard Media. Zadania agencji to design, development i support.
W pierwszym kroku nastÄ…pi poważny redesign wg. najwyższych standardów UX oraz wdrożenie mechanizmów Click’n’Collect, czyli kluczowego elementu omnichannel. Sklep Organique funkcjonuje na popularnej platformie PrestaShop.
Organique to obecnie jedna z największych firm kosmetycznych w Polsce, która w ciągu ostatnich 15 lat rozwinęła sieć ponad 50 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, a także w innych krajach takich jak Hiszpania, Islandia, Norwegia, Ukraina, Gruzja, ale także bardziej egzotycznych jak Katar i Kuwejt. Inspiracją w tworzeniu kosmetyków jest natura, a większość kosmetyków nadal wykonywana jest ręcznie.
– Współpraca z Organique doskonale wpisuje siÄ™ w naszÄ… dÅ‚ugofalowÄ… strategiÄ™ obsÅ‚ugi dużych graczy sieciowych – mówi PaweÅ‚ BiliÅ„ski, CTO & Co-founder Lizard Media. – W naszych dziaÅ‚aniach wykorzystamy eksperckÄ… wiedzÄ™ i narzÄ™dzia laboratorium testów mobilnych oraz doÅ›wiadczenie we wprowadzaniu firm w zaawansowane mechanizmy omnichannel – dodaje PaweÅ‚ BiliÅ„ski.
Efektami naszej pracy pochwalimy się już wkrótce.