Organique dołącza do grona klientów Lizard Media. Zadania agencji to design, development i support.

W pierwszym kroku nastąpi poważny redesign wg. najwyższych standardów UX oraz wdrożenie mechanizmów Click’n’Collect, czyli kluczowego elementu omnichannel. Sklep Organique funkcjonuje na popularnej platformie PrestaShop.

organique logo
www.organique.pl

Organique to obecnie jedna z największych firm kosmetycznych w Polsce, która w ciągu ostatnich 15 lat  rozwinęła sieć ponad 50 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, a także w innych krajach takich jak Hiszpania, Islandia, Norwegia, Ukraina, Gruzja, ale także bardziej egzotycznych jak Katar i Kuwejt. Inspiracją w tworzeniu kosmetyków jest natura, a większość kosmetyków nadal wykonywana jest ręcznie.

– Współpraca z Organique doskonale wpisuje się w naszą długofalową strategię obsługi dużych graczy sieciowych – mówi Paweł Biliński, CTO & Co-founder Lizard Media. – W naszych działaniach wykorzystamy ekspercką wiedzę i narzędzia laboratorium testów mobilnych oraz doświadczenie we wprowadzaniu firm w zaawansowane mechanizmy omnichannel – dodaje Paweł Biliński.

 

Efektami naszej pracy pochwalimy się już wkrótce.

Przeczytaj również

Raport Neuroróżnorodność w eCommerce

neuro blog

Czym jest neuroróżnorodność? Jak ważny to temat i jak może wpływać na projektowanie designu i funkcjonalności sklepów internetowych? Postanowiliśmy sprawdzić. W ciągu ostatnich miesięcy (maj-czerwiec 2023) przeprowadzaliśmy badanie z udziałem…