Wdrożenie eCommerce w oparciu o platformę Magento2 ─ kompleksowy proces od analizy biznesowej, przez projektowanie UX/UI aż do integracji i supportu to nasz najnowszy projekt, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie…
Kategoria: E-commerce
Redesign sklepu Menlo Electric
Menlo Electric to jeden z największych dystrybutorów paneli fotowoltaicznych, falowników i baterii działający w regionie EMEA, w 31 krajach. Firma współpracuje jako dystrybutor z najlepszymi markami w branży Jinko Solar,…
Zasady Gestalt w projektowaniu eCommerce
Przedstawiamy raport z badania przeprowadzonego przez dział UX designu Lizard Media, na podstawie danych z września 2022 roku. Raport dotyczy stosowania się sklepów online do tzw. Zasad Gestalt, które należą…
Proces redesignu sklepu online – czyli “Pimp my eCommerce”
Nie ma na świecie takiego właściciela sklepu online, który nie zmierzył się chociaż raz w życiu z negatywnym komentarzem, opinią lub reklamacją w swoim serwisie, a jeśli jest - winszujemy…
TOP 10 funkcji w eCommerce pomocnych podczas Black Friday – czy Twój sklep jest przygotowany?
W roku kalendarzowym wyróżniamy kilka okresów, podczas których można zaobserwować niecodzienne szaleństwo zakupowe i wzmożoną aktywność użytkowników. Mowa oczywiście o takich terminach jak: tydzień przed świętami Bożego Narodzenia, Black Friday,…
Nowa, efektywna wyszukiwarka Elasticsearch dla Olimp Store
Olimp Store to polska sieć sklepów z suplementami i odżywkami dla sportowców, należąca do grupy kapitałowej Olimp Labs. Marka obecna jest w galeriach handlowych w całej Polsce, ale także posiada…
Dlaczego to tyle trwa? 6 zasad dobrego developmentu Magento2
Już od prawie 15 lat zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem aplikacji webowych, a od 10 lat wdrożeniami eCommerce w oparciu o Magento. Przez cały ten czas często otrzymywaliśmy od klientów…
Audyt UX: Jak może pozytywnie wpłynąć na wynik eCommerce?
Obecnie żyjemy w czasach, w których tylko nieliczni potrafią wybić się z nowym produktem, którego nikt wcześniej nie oferował. Wszystko co mogło być, zostało już wymyślone, a większość firm z…
Zarządzanie informacją o produkcie – PIM – po co? Kto potrzebuje?
Niezależnie czy Twój sklep działa w oparciu o Magento, PrestaShop, inną platformę eCommerce, czy własne rozwiązanie dedykowane, potrzebujesz PIM, aby skutecznie zarządzać treściami, opisami produktu w różnych kanałach sprzedaży. Wszystko…
Omnichannel pozwala badać zachowanie klientów offline – wiedza
Omnichannel to nie tylko aspekty technologiczne i spójność odbioru marki w wielu kanałach. W trakcie rozmów z naszymi klientami zauważyliśmy ciekawą tendencję z obszaru omnichannel, która jak dotąd nie była szerzej wykorzystywana…
Co wybrać? Presta kontra Magento
Presta oraz Magento to dwie najpopularniejsze platformy sklepów internetowych. Razem z naszym teamem postanowiliśmy krótko przeanalizować, która platforma będzie najlepsza dla poszczególnych, przyszłych lub zastanawiających się nad migracją, właścicieli e-sklepów. Najlepsza…
[LizardTricks] 4 kroki do lepszego e-mail marketingu
Co zostaje na lodówce Wyobraź sobie, że otwierasz swoją skrzynkę na listy. Oprócz interesującej Cię korespondencji w postaci rachunków, czy nowej karty kredytowej, ze skrzynki, wysypuje się cała sterta ulotek…
[LizardInMedia] 5 minut – dużo czy mało? Badamy zachowania klientów mobilnych
We wtorek, w bielskiej siedzibie Lizard Media, przeprowadziliśmy badania grupy fokusowej dotyczące zachowań klientów w obrębie mCommerce. Jeśli irytują Was skomplikowane formularze i wymagania e-sklepów – nie jesteście z tym…
Omnichannel – wszędzie znaczy lepiej!
Równoległa sprzedaż na wszystkich kanałach (ang. omnichannel) to marzenie każdej firmy. Nie wszyscy jednak potrafią wdrożyć pełną obsługę klienta, serwis i reklamacje na każdej płaszczyźnie. [caption id="attachment_606" align="aligncenter" width="1024"] OMNICHANNEL[/caption] Wielokanałowość…