W ramach intensywnego rozwoju nowych kanałów sprzedaży marki DUKA, w ostatnich tygodniach wdrożyliśmy dla spółki nowy eCommerce zagraniczny obsługujący rynek czeski. Swoją strategią marki DUKA obejmuje nie tylko intensywną sprzedaż online…
Kategoria: E-commerce
Sportmix / UVEX / Viking PL+EU: najnowsze wdrożenie Magento 2
Spółka LARIX to polski dystrybutor i producent odzieży, obuwia oraz akcesoriów sportowych. Dla Klienta wdrożyliśmy eCommerce multistore na bazie platformy Magento 2 (Adobe Commerce) z uwzględnieniem kompleksowego procesu w modelu…
Udane kampanie świąteczne: 8 trendów w eCommerce 2023
Okres świąteczny to nie tylko czas radości, ale także kluczowy okres dla sklepów internetowych, aby zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie klientów. Jako firma zajmująca się oprogramowaniem do eCommerce, rozumiemy znaczenie skutecznych…
Raport UX Lizard Media – Social Proof w eCommerce
Niniejsze case study zostało przeprowadzone przez dział UX w Lizard Media w kwietniu 2023 roku. Polega na zbadaniu w jaki sposób topowe sklepy online wykorzystują (i czy w ogóle) tzw.…
Wdrożenie Magento2 dla DUKA, jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek z branży home&deco w Europie.
Wdrożenie eCommerce w oparciu o platformę Magento2 ─ kompleksowy proces od analizy biznesowej, przez projektowanie UX/UI aż do integracji i supportu to nasz najnowszy projekt, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie…
Redesign sklepu Menlo Electric
Menlo Electric to jeden z największych dystrybutorów paneli fotowoltaicznych, falowników i baterii działający w regionie EMEA, w 31 krajach. Firma współpracuje jako dystrybutor z najlepszymi markami w branży Jinko Solar,…
Zasady Gestalt w projektowaniu eCommerce
Przedstawiamy raport z badania przeprowadzonego przez dział UX designu Lizard Media, na podstawie danych z września 2022 roku. Raport dotyczy stosowania się sklepów online do tzw. Zasad Gestalt, które należą…
Proces redesignu sklepu online – czyli “Pimp my eCommerce”
Nie ma na świecie takiego właściciela sklepu online, który nie zmierzył się chociaż raz w życiu z negatywnym komentarzem, opinią lub reklamacją w swoim serwisie, a jeśli jest - winszujemy…
TOP 10 funkcji w eCommerce pomocnych podczas Black Friday – czy Twój sklep jest przygotowany?
W roku kalendarzowym wyróżniamy kilka okresów, podczas których można zaobserwować niecodzienne szaleństwo zakupowe i wzmożoną aktywność użytkowników. Mowa oczywiście o takich terminach jak: tydzień przed świętami Bożego Narodzenia, Black Friday,…
Nowa, efektywna wyszukiwarka Elasticsearch dla Olimp Store
Olimp Store to polska sieć sklepów z suplementami i odżywkami dla sportowców, należąca do grupy kapitałowej Olimp Labs. Marka obecna jest w galeriach handlowych w całej Polsce, ale także posiada…
Dlaczego to tyle trwa? 6 zasad dobrego developmentu Magento2
Już od prawie 15 lat zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem aplikacji webowych, a od 10 lat wdrożeniami eCommerce w oparciu o Magento. Przez cały ten czas często otrzymywaliśmy od klientów…
Audyt UX: Jak może pozytywnie wpłynąć na wynik eCommerce?
Obecnie żyjemy w czasach, w których tylko nieliczni potrafią wybić się z nowym produktem, którego nikt wcześniej nie oferował. Wszystko co mogło być, zostało już wymyślone, a większość firm z…
Zarządzanie informacją o produkcie – PIM – po co? Kto potrzebuje?
Niezależnie czy Twój sklep działa w oparciu o Magento, PrestaShop, inną platformę eCommerce, czy własne rozwiązanie dedykowane, potrzebujesz PIM, aby skutecznie zarządzać treściami, opisami produktu w różnych kanałach sprzedaży. Wszystko…
Omnichannel pozwala badać zachowanie klientów offline – wiedza
Omnichannel to nie tylko aspekty technologiczne i spójność odbioru marki w wielu kanałach. W trakcie rozmów z naszymi klientami zauważyliśmy ciekawą tendencję z obszaru omnichannel, która jak dotąd nie była szerzej wykorzystywana…
Co wybrać? Presta kontra Magento
Presta oraz Magento to dwie najpopularniejsze platformy sklepów internetowych. Razem z naszym teamem postanowiliśmy krótko przeanalizować, która platforma będzie najlepsza dla poszczególnych, przyszłych lub zastanawiających się nad migracją, właścicieli e-sklepów. Najlepsza…
[LizardTricks] 4 kroki do lepszego e-mail marketingu
Co zostaje na lodówce Wyobraź sobie, że otwierasz swoją skrzynkę na listy. Oprócz interesującej Cię korespondencji w postaci rachunków, czy nowej karty kredytowej, ze skrzynki, wysypuje się cała sterta ulotek…
[LizardInMedia] 5 minut – dużo czy mało? Badamy zachowania klientów mobilnych
We wtorek, w bielskiej siedzibie Lizard Media, przeprowadziliśmy badania grupy fokusowej dotyczące zachowań klientów w obrębie mCommerce. Jeśli irytują Was skomplikowane formularze i wymagania e-sklepów – nie jesteście z tym…
Omnichannel – wszędzie znaczy lepiej!
Równoległa sprzedaż na wszystkich kanałach (ang. omnichannel) to marzenie każdej firmy. Nie wszyscy jednak potrafią wdrożyć pełną obsługę klienta, serwis i reklamacje na każdej płaszczyźnie. [caption id="attachment_606" align="aligncenter" width="1024"] OMNICHANNEL[/caption] Wielokanałowość…