Omnichannel pozwala badać zachowanie klientów offline – wiedza

omnichannel pozwala badac klientow offline artykul brief.pl

Omnichannel to nie tylko aspekty technologiczne i spójność odbioru marki w wielu kanałach. W trakcie rozmów z naszymi klientami zauważyliśmy ciekawą tendencję z obszaru omnichannel, która jak dotąd nie była szerzej wykorzystywana – chodzi o badanie zachowań klientów w sklepach stacjonarnych. Postanowiliśmy się podzielić wiedzą szerzej i przygotowaliśmy informację dla mediów branżowych. Cały artykuł możecie przeczytać np.czytaj…

Co wybrać? Presta kontra Magento

lizardtricks3b

Presta oraz Magento to dwie najpopularniejsze platformy sklepów internetowych. Razem z naszym teamem postanowiliśmy krótko przeanalizować, która platforma będzie najlepsza dla poszczególnych, przyszłych lub zastanawiających się nad migracją, właścicieli e-sklepów. Najlepsza ze względu na wygodę i jakość użytkowania – nasze developerskie „widzi mi się” nie będzie tutaj brane pod uwagę 🙂 Presta Presta istnieje na rynkuczytaj…

[LizardTricks] 4 kroki do lepszego e-mail marketingu

email marketing

  Co zostaje na lodówce Wyobraź sobie, że otwierasz swoją skrzynkę na listy. Oprócz interesującej Cię korespondencji w postaci rachunków, czy nowej karty kredytowej, ze skrzynki, wysypuje się cała sterta ulotek i gazetek promocyjnych. Co z tym robisz? Podczas jazdy windą wertujesz niedbale Twój niechciany łup, po czym, gdy tylko wejdziesz do domu, 90% procent twojejczytaj…

[LizardInMedia] 5 minut – dużo czy mało? Badamy zachowania klientów mobilnych

5min

We wtorek, w bielskiej siedzibie Lizard Media, przeprowadziliśmy badania grupy fokusowej dotyczące zachowań klientów w obrębie mCommerce. Jeśli irytują Was skomplikowane formularze i wymagania e-sklepów – nie jesteście z tym sami! Aż 3 na 4 kupujących przez smartfona porzuca zakupy w sklepie już po drugiej nieudanej próbie wypełnienia formularza, ustawienia hasła, czy sprawdzenia opisu produktu.czytaj…

Omnichannel – wszędzie znaczy lepiej!

lm3

Równoległa sprzedaż na wszystkich kanałach (ang. omnichannel) to marzenie każdej firmy. Nie wszyscy jednak potrafią wdrożyć pełną obsługę klienta, serwis i reklamacje na każdej płaszczyźnie. Wielokanałowość sprzedaży, w dzisiejszych czasach, wydaje być się czymś oczywistym dla większości osób związanych z eCommerce. Mimo to na każdym kroku możemy się przekonać, że posiadanie sklepu internetowego, w którym klient ma takieczytaj…