Krosno sprzedaje więcej
Z wspólnie przeprowadzonych przez Lizard Media i Krosno S.A. analiz wynika, że od momentu wdrożenia nowej strategii eCommerce i nowego sklepu dla klientów indywidualnych wraz z działaniami e-mail marketingowymi, nastąpił wzrost sprzedaży o przeszło 15%.
„Analizy wskazujÄ… na kilkunastoprocentowÄ… poprawÄ™ sprzedaży oraz spadek negatywnych współczynników (porzuceÅ„ koszyka, współczynnika odrzuceÅ„). Utwierdza nas to w przekonaniu, że wybór Lizard Media jako dostawcy sklepów internetowych dla Krosno S.A. byÅ‚ sÅ‚uszny. To rzetelny i profesjonalny dostawca usÅ‚ug wspierajÄ…cych eCommerce.” – mówi Bartosz Rec, Dyrektor sprzedaży i marketingu w Krosno S.A.
Więcej na temat strategicznej współpracy Lizard Media i Krosno S.A. w poprzednich informacjach na naszym blogu.