Algolytics i Lizard Media – moduł integracyjny dla Magento2

We współpracy ze spółką Algolytics Technologies stworzyliśmy moduł integracyjny dla Magento2. Umożliwia to właścicielom e-sklepów wdrożonych w oparciu o Magento2 łatwe wdrożenie aplikacji Algomaps, która zdecydowanie poprawia User Experience procesu zakupowego w obszarze uzupełniania adresów przez użytkownika oraz podnosi efektywność operacyjną sklepu dzięki zwiększeniu jakości baz danych adresowych.

114

Wdrożenie autouzupełniania danych adresowych przynosi korzyści dla wszystkich uczestników procesu zakupowego. Klienci doceniają łatwiejsze i szybsze uzupełnianie swoich danych, a sklepy zyskują dostęp do poprawnych informacji adresowych, co eliminuje potrzebę manualnej weryfikacji i skraca czas realizacji zamówień. Pośrednio, korzyści odnosi również firma kurierska, która dzięki otrzymywaniu dokładnych danych adresowych, może bez problemu zlokalizować miejsce dostawy i dostarczyć paczkę w szybszym tempie, co również zwiększa zadowolenie klientów.” – mówi Sylwia Krzysztofowisz, Specjalistka ds. Jakości i Modelowania Danych Przestrzennych w Algolytics

Jak działa Algomaps?

Algomaps to aplikacja pozwalająca na standaryzację, weryfikację, wzbogacanie, geokodowanie oraz autouzupełnianie danych dla eCommerce. Z jednej strony pozwala na bardzo dokładną walidację danych wprowadzanych przez użytkownika, z drugiej strony dostarcza mechanizmy “translacji” adresu wpisanego przez użytkownika w jednym polu na wszystkie pola adresowe w checkout.

  • Standaryzacja – Ujednolicanie zapisu danych teleadresowych (np. likwidacja literówek, aktualizacja nazw ulic, dopisanie brakujących kodów pocztowych)
  • Weryfikacja – Sprawdzanie poprawności danych (m.in. kodów pocztowych, ulic, formatów telefonów itd.)
  • Wzbogacenie – Uzupełnianie danych o dodatkowe informacje, np. liczba mieszkańców budynku, liczba sklepów w pobliżu itp.
  • Geokodowanie – przypisywanie szerokości i długości geograficznych do adresów z 99% dokładnością
  • Autouzupełnianie – podpowiadanie w czasie rzeczywistym, na podstawie wpisywanych liter, elementów adresu, czyli nazwę miejscowości, ulicy, numer budynku i kodu pocztowego

Moduł Magento2 skraca wejście w usługę dla każdego z właścicieli sklepów internetowych opartych o tę platformę. Po skonfigurowaniu dostępów do API użytkownik może korzystać z autouzupełniania pól adresowych, które poprawia user experience (UX) klientów sklepu oraz podnosi jakość danych wejściowych (wprowadzane adresy są poprawne).

Wdrożenie integracji z AlgoMaps to z jednej strony bardzo duże usprawnienie dla użytkowników e-sklepów, a z drugiej dla merchantów, którzy oszczędzają na poprawianiu nieprawidłowych danych adresowych czy też obsłudze zwrotów wysyłek na błędne adresy. Przewidujemy, że tego typu podejście do danych adresowych stanie się wkrótce normą na rynku.” ─ mówi Paweł Biliński, CTO w Lizard Media.


Więcej informacji na stronie https://algomaps.pl/

Przeczytaj również

Raport Neuroróżnorodność w eCommerce

neuro blog

Czym jest neuroróżnorodność? Jak ważny to temat i jak może wpływać na projektowanie designu i funkcjonalności sklepów internetowych? Postanowiliśmy sprawdzić. W ciągu ostatnich miesięcy (maj-czerwiec 2023) przeprowadzaliśmy badanie z udziałem…