Skuteczne narzędzie w terenie, czyli Lizard Sales Manager dla Tchibo Coffee Service

Tchibo Coffee Service to firma, która od dziesięcioleci oferuje profesjonalne i zaawansowane technologicznie ekspresy, kawy, dodatki oraz specjalnie zaprojektowane usługi dla klientów biznesowych z różnych branż. Tchibo Coffee Service jest ekspertem w dziedzinie produkcji i serwowania kawy, który od ponad 25 lat dostarcza profesjonalną wiedzę i usługi dla polskich firm takich jak restauracje, kawiarnie, coffee bary, hotele, sklepy i wiele innych.

tchibo www 2

Dedykowana aplikacja dla działu sprzedaży

Dla Tchibo Coffee Service od 8 lat tworzymy i rozwijamy aplikację przeznaczoną dla kilkudziesięciu mobilnych handlowców, którzy działając w terenie, u swoich obecnych i przyszłych klientów, wykorzystują narzędzie do prezentacji oferty firmy.

Aplikacja posiada szereg modułów i funkcjonalności przydatnych handlowcowi w codziennej pracy. Głównym narzędziem są kreatory ofert, dzięki którym możliwe jest zaawansowane skonfigurowanie, wygenerowanie i wysłanie do klientów ofert z różnych segmentów usług firmy. Narzędzie pozwala handlowcom na wykorzystywanie różnych szablonów ofert, materiałów pomocniczych, prezentacji, aktualnych informacji o promocjach czy statystyk przygotowanych wcześniej ofert.

Krok po kroku na spotkaniu u klienta handlowiec konfiguruje ofertę wybierając takie elementy jak np. ilość spożycia kawy, rodzaj ekspresu i akcesoriów, typy kaw, dodatki czy sposoby finansowania. Aplikacja umożliwia także edycję predefiniowanych parametrów oferty, podgląd oferty oraz jej wygenerowanie i wysłanie w wybranym szablonie.

tchibo www

Od strony administracyjnej narzędzie umożliwia pełną edycję parametrów ofert, ich konfiguracje, kombinacje i składowe. Dostępne są również konfiguratory szablonów ofert, komunikatów czy wiadomości wysyłanych do klientów. Panel administracyjny umożliwia także bieżące śledzenie postępów pracy handlowców.

Narzędzie zintegrowane jest m.in. z zewnętrznym programem eLeader co umożliwia dwustronne przekazywanie informacji o przygotowywanych ofertach, a także na analizowanie pracy handlowców. Aplikacja integruje się również z systemem obliczeniowym firmy leasingowej w celu kalkulacji oferty finansowania usług.

Początkowo aplikacja powstała jako dedykowana apka tabletowa, która umożliwiała pracę handlowców zarówno w trybie online jak i offline. Po kilku latach funkcjonowania wraz z rozwijającymi się możliwościami technologii przeglądarkowych, zdecydowaliśmy się na przepisanie aplikacji w 100% na technologie webowe. Daje to szereg korzyści, począwszy od większej elastyczności wykorzystania narzędzia, szybszej możliwości utrzymania i rozwoju a skończywszy na szerszym zastosowaniu rozwijających się technologii w projektowanych w aplikacji funkcjonalnościach.

Więcej informacji znajdziesz w case study na naszej stronie.

Potrzebujesz dedykowanej aplikacji dla swojego biznesu i szukasz sprawdzonego partnera, który poprowadzi ten projekt na najwyższym poziomie? Zapraszamy do kontaktu! sales@lizardmedia.pl

Przeczytaj również

Raport Neuroróżnorodność w eCommerce

neuro blog

Czym jest neuroróżnorodność? Jak ważny to temat i jak może wpływać na projektowanie designu i funkcjonalności sklepów internetowych? Postanowiliśmy sprawdzić. W ciągu ostatnich miesięcy (maj-czerwiec 2023) przeprowadzaliśmy badanie z udziałem…