Redesign sklepu internetowego Montersi.pl

W ostatnich tygodniach zespół Lizard Media przeprowadził redesign sklepu internetowego Montersi.pl. zajmującego się sprzedażą sprzętu instalatorskiego m.in. monitoringu, systemów alarmowych, rozwiązań dla inteligentnego budynku czy systemów ppoż. Prace te miały za zadanie jeszcze lepsze dostosowanie serwisu do potrzeb użytkowników i ułatwienie procesu zakupowego. Przeprojektowanie sklepu to nie tylko zachowanie estetyki, ale także zwiększenie funkcjonalności użytkowania, szczególnie w kontekście kontrahentów B2B, którzy są jedną z kluczowych grup docelowych sklepu internetowego Montersi.pl. 

Proces redesignu poprzedziły wielotygodniowe szczegółowe badania obejmujące clicktracking, heatmapy, analizę zachowań użytkowników zgromadzonych w formie nagrań  sesji, a także danych sprzedażowych.

W ramach kompletnego procesu przeprowadziliśmy:

Modyfikację 

Z analizy potrzeb klienta oraz z zebranych danych analitycznych dowiedzieliśmy się, że większość użytkowników B2B korzysta z ich sklepu internetowego na komputerach stacjonarnych, dlatego też, zdecydowaliśmy się na poszerzenie layoutu serwisu na urządzenia desktopowe. Dzięki temu użytkownicy mogą komfortowo przeglądać produkty, korzystając z większej przestrzeni roboczej, co znacząco poprawia komfort i efektywność zakupów.

Nowoczesna i intuicyjna górna belka

Zmiana górnej belki serwisu była kolejnym z elementów nowego designu eCommerce. Modyfikacja belki sprawiła, że poruszanie się jest bardziej intuicyjne, co sprawia, że użytkownicy mogą szybciej i wygodniej nawigować po stronie. Zwiększona funkcjonalność i łatwiejszy dostęp do najważniejszych opcji, to tylko niektóre z zalet tej modyfikacji.

montersi blog

Nowa karta produktu na desktop

Karta produktu została całkowicie przeprojektowana, aby zapewnić lepszą ekspozycję zdjęć i najważniejszych atrybutów produktu. Zmiana z układu dwukolumnowego na jednokolumnowy pozwoliła na większe skupienie uwagi na istotnych detalach oferty. Zwiększenie widoczności galerii zdjęć i produktów powiązanych znacząco poprawia wrażenia użytkowników, ułatwiając im podjęcie decyzji o zakupie.

Nowa karta produktu dla wersji mobilnej

Z myÅ›lÄ… o użytkownikach mobilnych, nasz zespół wprowadziÅ‚ nowy sposób wyÅ›wietlania karty produktu. Dodanie dolnego, pÅ‚ywajÄ…cego menu z przyciskiem „do koszyka” sprawia, że użytkownicy mogÄ… dodać produkt do koszyka w dowolnym momencie przeglÄ…dania produktu, bez koniecznoÅ›ci przewijania strony. Zmiana ta miaÅ‚a na celu usprawnić proces zakupowy, by staÅ‚ siÄ™ szybszy i efektywniejszy.

Chcesz dowiedzieć się więcej o eCommerce B2B oraz B2C dla Montersi.pl?
Zapraszamy do zapoznania siÄ™ z case study: eCommerce dla Montersi.pl

Przeczytaj również