Redesign sklepu internetowego Montersi.pl
W ostatnich tygodniach zespół Lizard Media przeprowadziÅ‚ redesign sklepu internetowego Montersi.pl. zajmujÄ…cego siÄ™ sprzedażą sprzÄ™tu instalatorskiego m.in. monitoringu, systemów alarmowych, rozwiÄ…zaÅ„ dla inteligentnego budynku czy systemów ppoż. Prace te miaÅ‚y za zadanie jeszcze lepsze dostosowanie serwisu do potrzeb użytkowników i uÅ‚atwienie procesu zakupowego. Przeprojektowanie sklepu to nie tylko zachowanie estetyki, ale także zwiÄ™kszenie funkcjonalnoÅ›ci użytkowania, szczególnie w kontekÅ›cie kontrahentów B2B, którzy sÄ… jednÄ… z kluczowych grup docelowych sklepu internetowego Montersi.pl.Â
Proces redesignu poprzedziły wielotygodniowe szczegółowe badania obejmujące clicktracking, heatmapy, analizę zachowań użytkowników zgromadzonych w formie nagrań sesji, a także danych sprzedażowych.
W ramach kompletnego procesu przeprowadziliśmy:
ModyfikacjÄ™Â
Z analizy potrzeb klienta oraz z zebranych danych analitycznych dowiedzieliśmy się, że większość użytkowników B2B korzysta z ich sklepu internetowego na komputerach stacjonarnych, dlatego też, zdecydowaliśmy się na poszerzenie layoutu serwisu na urządzenia desktopowe. Dzięki temu użytkownicy mogą komfortowo przeglądać produkty, korzystając z większej przestrzeni roboczej, co znacząco poprawia komfort i efektywność zakupów.
Nowoczesna i intuicyjna górna belka
Zmiana górnej belki serwisu była kolejnym z elementów nowego designu eCommerce. Modyfikacja belki sprawiła, że poruszanie się jest bardziej intuicyjne, co sprawia, że użytkownicy mogą szybciej i wygodniej nawigować po stronie. Zwiększona funkcjonalność i łatwiejszy dostęp do najważniejszych opcji, to tylko niektóre z zalet tej modyfikacji.

Nowa karta produktu na desktop
Karta produktu została całkowicie przeprojektowana, aby zapewnić lepszą ekspozycję zdjęć i najważniejszych atrybutów produktu. Zmiana z układu dwukolumnowego na jednokolumnowy pozwoliła na większe skupienie uwagi na istotnych detalach oferty. Zwiększenie widoczności galerii zdjęć i produktów powiązanych znacząco poprawia wrażenia użytkowników, ułatwiając im podjęcie decyzji o zakupie.
Nowa karta produktu dla wersji mobilnej
Z myÅ›lÄ… o użytkownikach mobilnych, nasz zespół wprowadziÅ‚ nowy sposób wyÅ›wietlania karty produktu. Dodanie dolnego, pÅ‚ywajÄ…cego menu z przyciskiem „do koszyka” sprawia, że użytkownicy mogÄ… dodać produkt do koszyka w dowolnym momencie przeglÄ…dania produktu, bez koniecznoÅ›ci przewijania strony. Zmiana ta miaÅ‚a na celu usprawnić proces zakupowy, by staÅ‚ siÄ™ szybszy i efektywniejszy.
Chcesz dowiedzieć się więcej o eCommerce B2B oraz B2C dla Montersi.pl?
Zapraszamy do zapoznania siÄ™ z case study: eCommerce dla Montersi.pl