Nowy serwis Aluplast już online i to w 6 językach
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy w branży profili okiennych z PVC, z centralą w Niemczech ─ spółki Aluplast, stworzyliśmy korporacyjny serwis internetowy zintegrowany z narzędziami do e-mail marketingu. Serwis uruchomiony został na platformie LizardCMS, wykonany w metodyce RWD i bardzo dokładnie przetestowany w naszym profesjonalnym TestLabie rozwiązań mobilnych.

To właśnie testy pochłonęły najwięcej pracy w projekcie, ponieważ chodziło o precyzyjne sprawdzenie, czy urządzenia mobilne stosowane w różnych krajach świata, (Aluplast ma swoje siedziby w Argentynie, Brazylii, Australii, Chinach, Wietnamie, Korei, Indiach, Indonezji, Japonii, Stanach, Turcji, Iranie i wielu, wielu innych krajach) obsługiwane przez różne systemy i wersje systemów będą interpretowały serwis poprawnie. Tę pewność osiągnęliśmy stosując wieloiteracyjne testy automatyczne oraz ręczne. Te automatyczne wykorzystywały specjalistyczne oprogramowanie takie jak GhostLab + DeviceLab, TestDroid Recorder, skrypty TestLab dla systemu Android (wsparcie dla testów na wielu urządzeniach).
- Dla firmy prawdziwie globalnej przekaz wizerunkowy i komunikacyjny musi być przede wszystkim czytelny. StÄ…d wÅ‚aÅ›nie nacisk na testy w Labie rozwiÄ…zaÅ„ mobilnych. Zastosowanie 6 jÄ™zyków paradoksalnie nie byÅ‚o dużym wyzwaniem, ponieważ wszystkie pochodzÄ… z naszej strefy kulturowej i strona nie wymagaÅ‚a dostosowania do ergonomii nawigacji jÄ™zyków arabskich, afrykaÅ„skich, czy azjatyckich – tÅ‚umaczy PaweÅ‚ BiliÅ„ski, UX Manager w Lizard Media.
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi w ubiegłym roku w Polsce, Aluplast jest najbardziej rozpoznawalną marką w segmencie producentów profili okiennych PVC. Podobna sytuacja jest w wielu innych krajach świata. To spore wyzwanie komunikacyjne, aby wizerunek w sieci odpowiadał osiągnięciom rynkowym firmy. Dzięki nowemu serwisowi ten cel został osiągnięty.
Kolejnym naturalnym krokiem rozwoju serwisu będzie dostosowanie zwłaszcza jego arabskich i azjatyckich wersji językowych, do przyjętego modelu komunikacyjnego, doboru i prezentowania treści oraz sposobu nawigacji. Lizard Media dzięki obsłudze klientów międzynarodowych zdobywa taką wiedzę.
http://www.aluplast.pl/