Międzynarodowe wdrożenie dla DUKA

W ramach intensywnego rozwoju nowych kanałów sprzedaży marki DUKA, w ostatnich tygodniach wdrożyliśmy dla spółki nowy eCommerce zagraniczny obsługujący rynek czeski.

strona duka.cz

Swoją strategią marki DUKA obejmuje nie tylko intensywną sprzedaż online w Polsce z uwzględnieniem możliwości wypływających z omnichannel,  ale również sprzedaż zagraniczną. 

W ramach wdrożenia zostało wykonane:

  • Uruchomienie kolejnego website w ramach instancji multistore Magento2
  • Integracja z Baselinker
  • Wdrożenie specyficznych dla rynku czeskiego metod płatności, kurierów
  • Tłumaczenia interfejsu na język czeski
  • Wsparcie we wprowadzaniu danych i przygotowaniu platformy dla klienta

Wdrożenie czeskiego sklepu dla marki DUKA potwierdza, że polskie sklepy internetowe są gotowe na intensywną ekspansję zagraniczną. Wdrożone platformy Magento w stosunkowo łatwy sposób pozwalają na wchodzenie na kolejne rynki.” ─ mówi Paweł Biliński, co-founder & CTO w Lizard Media

Współpraca z marką nadal się rozwija i planowane są wspólne kolejne działania.

Przeczytaj również