Międzynarodowe wdrożenie dla DUKA
W ramach intensywnego rozwoju nowych kanałów sprzedaży marki DUKA, w ostatnich tygodniach wdrożyliśmy dla spółki nowy eCommerce zagraniczny obsługujący rynek czeski.
Swoją strategią marki DUKA obejmuje nie tylko intensywną sprzedaż online w Polsce z uwzględnieniem możliwości wypływających z omnichannel, ale również sprzedaż zagraniczną.
W ramach wdrożenia zostało wykonane:
- Uruchomienie kolejnego website w ramach instancji multistore Magento2
- Integracja z Baselinker
- Wdrożenie specyficznych dla rynku czeskiego metod płatności, kurierów
- Tłumaczenia interfejsu na język czeski
- Wsparcie we wprowadzaniu danych i przygotowaniu platformy dla klienta
“Wdrożenie czeskiego sklepu dla marki DUKA potwierdza, że polskie sklepy internetowe są gotowe na intensywną ekspansję zagraniczną. Wdrożone platformy Magento w stosunkowo łatwy sposób pozwalają na wchodzenie na kolejne rynki.” ─ mówi Paweł Biliński, co-founder & CTO w Lizard Media
Współpraca z marką nadal się rozwija i planowane są wspólne kolejne działania.