Magento, Kraków, Tous: case study (video)
Meet Magento PL 2017 dobiegło końca. W naszej prezentacji wzięło udział kilkadziesiąt osób, a co bardzo dla nas ważne również przedstawiciel Klienta, którego case prezentowaliśmy – Tous Polska. Paweł Biliński i Michał Koczur stanęli na wysokości zadania prezentując zarówno aspekty techniczne wdrożenia (Paweł) jak też bieżące kampanie marketingowe (Michał). Uczestnicy poprzez mobilną apkę ocenili nasz wykład na 4.3/5 co jest bardzo dobrym wynikiem.
Większość wykładów, spotkań i warsztatów odbywała się w języku polskim, niektóre w angielskim. Merytoryczną wartość warsztatów marketingowych i sprzedażowych uczestnicy oceniali dosyć dobrze, ale część techniczna, programistyczna była chyba mocniejsza i konkretniejsza. Naszych trzech programistów z teamu Kraków uczestniczyła w większości z nich.
W rozmowach networkingowych dało się słyszeć, że coraz więcej sklepów tworzonych od podstaw korzysta z Magento2, ale migracja z Magento1 do Magento2 nie daje jeszcze wystarczających korzyści, aby przeprowadzać ją w tym momencie.
Cieszymy się, że dołączyliśmy do społeczności Magento i w krótkim czasie wdrożyliśmy pierwszy projekt na nowej platformie w nowej wersji.
„Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że to była odważna, aczkolwiek trochę ryzykowna decyzja, ponieważ nikt w Polsce w tamtym czasie nie zaimplementował tego rozwiązania, a projekt na wczesnym etapie rozwoju. Niemniej jednak dostrzegliśmy korzyści, zwłaszcza przewagę konkurencyjną, jakie możemy zaproponować naszym klientom”, mówi Paweł Biliński CTO i współwłaściciel Lizard Media.
Ryzyko się opłaciło, a dzięki przetarciu nowych szlaków dołączyliśmy do ścisłego grona ekspertów Magento2 w Polsce. W tej chwili pracujemy nad kilkoma projektami Magento2 o których wkrótce napiszemy więcej.
Nagranie z prezentacji case study:
Zobaczcie sami jak było: https://www.flickr.com/photos/meetmagentopl/