LizardSalesManager – badanie efektywności sprzedaży offline
Zakończyliśmy prace nad pierwszym wdrożeniem nowego produktu z rodziny Lizard – LizardSalesManager.
LizardSalesManager to wyjątkowa, pierwsza tego typu kompleksowa platforma wspierająca badanie efektywności sprzedaży terenowej.
Dzięki połączeniu dobrodziejstw aplikacji mobilnej (iPad lub Android) oraz centralnego systemu analitycznego (działającego w przeglądarce internetowej), firma może nie tylko w atrakcyjny sposób prezentować w każdym miejscu na świecie bardzo atrakcyjne wizualnie prezentacje, ale również badać efektywność ich przeprowadzania, włącznie z weryfikacją lokalizacji i czasu.
„Nasza nowa platforma to wyjście na przeciw ogromnej potrzebie menadżerów sprzedaży, jaką jest konieczność badania efektywności działania przedstawicieli terenowych. Połączenie aplikacji na tablety i centralnego systemu analitycznego daje możliwość pełnego raportowania sprzedaży terenowej. System może być wyposażony w opcjonalne moduły GPS, prezentacji „na żywo” z pokazywaniem gdzie obecnie odbywa się prezentacja. LizardSalesManager to strzał w dziesiątkę dla menadżerów pragnących optymalizować proces sprzedażowy.” – Mateusz Biliński, mobility manager w Lizard Mobile.
Kluczowe możliwości platformy:
- aplikacja na tablety iPad/Android z interaktywnymi, dedykowanymi prezentacjami produktów i usług,(możliwość stworzenia dedykowanych prezentacji wraz z konfiguratorami, produktami, formularzami etc.),
- logowanie do aplikacji,
- scentralizowany system przechowywania aktualnych wersji prezentacji – jednym kliknięciem przedstawiciel pobiera aktualizacje do prezentacji, dzięki temu mamy pewność, że wszyscy przedstawiciele dysponują aktualnymi materiałami,
- możliwość podpinania pod prezentacje załączników w postaci plików PDF (np. cenniki, instrukcje),
- możliwość wysłania e-maila z poziomu aplikacji do klienta (z prezentacją, cennikiem lub gotową ofertą zrobioną na podstawie przeprowadzonego kreatora),
- panel analityczny dla menadżerów sprzedaży:
- zarządzanie przedstawicielami, urządzeniami,
- zarządzanie grupą menadżerów,
- zarządzanie prezentacjami,
- analityka: kto (który przedstawiciel), kiedy (z dokładnością co do minuty) wykonał prezentację, ile trwała cała prezentacja, a ile poszczególne slajdy,
- analityka: jakie opcje i interakcje zostały użyte – dokładne statystyki wyborów na slajdach z konfiguratorami,
- tryb „na żywo” – kto obecnie prowadzi prezentację (jaką) oraz gdzie (integracja z GPS i mapą)
- pełne bezpieczeństwo danych.
- badanie efektywności działania przedstawicieli handlowych lub partnerów biznesowych,
- skrócenie ścieżki aktualizacji prezentacji produktów i usług,
- prezentacje multimedialne, w pełni interaktywne – bez kosztów drukowania,
- automatyczne pobieranie aktualizacji prezentacji – bez konieczności ręcznego propagowania ich wśród przedstawicieli,
- weryfikacja faktycznej lokalizacji odbycia się prezentacji,
- zaawansowane statystyki zainteresowania produktami,
- skrócenie ścieżki przygotowywania oferty dla klienta docelowego – możliwość dynamicznego generowania z poziomu aplikacji i wysłania na adres e-mail.