Lizard Media kompleksowo dla Prezentmarzen.com
Prezent Marzeń to nowoczesna firma z oryginalnymi rozwiązaniami, młodym, dynamicznym zespołem i kreatywnymi pomysłami w obszarze marketingu, sprzedaży oraz technologii. To również niekwestionowany lider rynku w segmencie rozrywki eventowej. eCommerce wzbogacany jest o rozwiązania Omnichannel. Prezent Marzeń poza ofertą dostępną online (ponad 1500 atrakcji w takich kategoriach jak „ekstremalne”, „za kierownicą”, „sportowe”, „kreatywne”, „kulinarne i degustacje”, „relaks i uroda”, „pakiety pobytowe”, „w powietrzu”, „w wodzie” dostępną w 76 miastach) otwiera kolejne stoiska stacjonarne w galeriach handlowych między innymi w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Rzeszowie, Białymstoku, Radomiu i Lublinie.
Nowe wdrożenie eCommerce odbywa się na popularnej platformie PrestaShop, ale w nietypowym modelu współpracy – my odpowiadamy za silnik, frontend developuje wewnętrznie klient. Taki model pracy powoduje, że oba teamy stają się jednym zespołem. Ma to wpływ na elastyczność w działaniu, podejmowaniu decyzji oraz rozwiązywaniu problemów. W efekcie powstaje projekt, który współtworzymy z pełnym wsparciem klienta na każdym etapie, bez niespodzianek i przestojów decyzyjnych. To również ciekawe doświadczenie bliskiej współpracy z nowymi osobami bez zmian w zespole Lizard Media.
„Projekt oparliśmy o środowisko integracji ciągłej, która pozwala na zachowanie najwyższej jakości wdrożenia”, mówi Paweł Biliński CTO oraz współzałożyciel Lizard Media.
„W jego ramach wykorzystujemy takie frameworki i narzędzia jak Docker, GitLab CI, CasperJS, które powoli stają się standardem na rynku zachodnim”, dodaje Paweł Biliński.
Obok wdrożenia będziemy również konsultantem w obszarze rozwiązań eCommerce – zarówno w kanale marketingowym, jak i helpdesk. Podstawowym celem technologicznym projektu jest wyjście z obecnie wykorzystywanego modelu SaaS, aby sklep mógł szybko i swobodnie się rozwijać.
Współpraca z Prezent Marzeń doskonale wpisuje się również w naszą długofalową strategię obsługi najlepszych marek i sieci handlowych w obszarze eCommerce.
Czas realizacji to III kwartał 2017 r.