BOLIX

Wielojęzyczny serwis wraz z wersją mobilną i narzędziami B2B

BOLIX działający na rynku od 27 lat to wiodący producent chemii budowlanej, ze specjalizacją w systemach elewacyjnych. Firma wyprodukowała ponad 115 milionów metrów kwadratowych ocieplonych elewacji, co daje w przeliczeniu około 700 tys. domów jednorodzinnych. BOLIX eksportuje swoje produkty do 20 krajów Europy. Marka istnieje od 1991 roku i jest synonimem wysokiej jakości rozwiązań budowlanych.

bolix

Jako Lizard Media zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesny i responsywny serwis www, stworzyliśmy strefę architekta, pracownika, moduł receptur online, a także kilka stron tematycznych. Celem działań Lizard Media było stworzenie wizerunku nowoczesnej firmy technologicznej, zwiększenie funkcjonalności strony, responsywność, zaawansowana migracja danych oraz wielojęzyczność. Jako, że firma sprzedaje swoje produkty do 20 krajów w całej Europie kwestie językowe oraz komunikacyjne odgrywają bardzo ważną rolę w projektowaniu nowych rozwiązań.

Z marką Bolix współpracujemy od 2015 roku. Początkowo głównym celem było dostosowanie wizerunku strony do wielkości i znaczenia firmy z obszaru zaawansowanych technologii budowlanych – tłumaczy Marcin Wieczorek, współwłaściciel Lizard Media.

Drugim etapem było zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań, które odpowiadałyby dynamice wzrostu sieci partnerskiej, liczbie klientów i kontrahentów, a także umacniającej się pozycji rynkowej firmy. To wszystko udało się zrobić – dodaje Marcin Wieczorek.

Istotnym elementem współpracy było opracowanie i wdrożenie modułów migracji danych między systemami zewnętrznymi, a serwisem www. Chodzi o programy z danymi dla mieszalników farb, które komunikują się poprzez stronę www z systemem.

BOLIX pochwalić się może obecnie największą w Polsce siecią mieszalników do farb i tynków liczącą 240 urządzeń.

bolix

Rozwiązania i zakres współpracy:

  • etap projektowy User Experience – makiety low-fidelity,
  • projektowanie graficzne,
  • dedykowany system zarządzania treścią działający w oparciu o framework Symfony2,
  • rozwiązania ułatwiające prezentowanie i poznawanie oferty BOLIX: porównywarka systemów, moduł doboru odpowiedniego systemu,
  • implementacja HTML, CSS3, JavaScript.

Dbamy, aby zastosowane rozwiązania dawały spółce Bolix przewagę konkurencyjną w Internecie.