Aluprof prezentuje szklane wieżowce na aplikacji od Lizard Media

Wdrożyliśmy aplikację Lizard Mobile Portfolio  dla spółki Aluprof S.A. To nowoczesne narzędzie do prezentacji portfolio firmy na smartfonach i tabletach. Aplikacja ma kilka ciekawych i ważnych dla międzynarodowego klienta funkcji – aktualizuje portfolio automatycznie, gdy działa połączenie internetowe, działa w trybie offline i jest ograniczona wyłącznie pojemnością urządzenia. W pierwszym rzucie uruchomiliśmy wersję polską i angielską.

portfolio aluprof

Należy podkreślić, że silnik aplikacji musiał spełniać wyśrubowane wytyczne Aluprof: działanie offline, automatyczne skalowanie pojemności, działanie również w zwykłej przeglądarce internetowej, automatyczne pobieranie aktualizacji (przyrostowe). Uznaliśmy, że idealnym rozwiązaniem będzie zastosowanie mechanizmów HTML5 Offline Cache, przy jednoczesnym zachowaniu dobrej kompatybilności wstecznej dla systemów mobilnych iOS oraz Android. Całość uzupełnia intuicyjny panel administracyjny.

Technicznie aplikacja wpisuje się we współczesne trendy projektowania i wdrażania aplikacji webowych. Wykorzystanie HTML5 offline cache, zaawansowanych animacji CSS3, komunikacji REST API powoduje, że całość spełnia założone cele biznesowe i będzie innowacyjna jeszcze przez kilka dobrych lat.” – mówi Paweł Biliński.

Aluprof S.A. to jeden z wiodących europejskich dystrybutorów systemów aluminiowych dla budownictwa. Aluprof S.A. sprzedaje swoje rozwiązania do większości krajów europejskich a także do  Stanów Zjednoczonych. Firma posiada przedstawicielstwa i centra dystrybucyjne na terenie całej Europy:  w Niemczech, w Wielkiej Brytanii, na Ukrainie, w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii,w Danii a także w USA.

Właśnie międzynarodowy charakter firmy sprawił, że nasz klient szukał rozwiązania, które działać będzie w różnych krajach i rozwiąże problem dostępu do aktualnych informacji o ofercie i portfolio firmy. Nasze rozwiązanie przeszło odpowiednie teksty usability i UX w Test Labie urządzeń mobilnych i rozpoczęło swoje komercyjne wykorzystanie w 10 krajach świata.” – wyjaśnia Marcin Wieczorek Design Manager w Lizard Media.

Gdy pojawią się pierwsze statystyki wykorzystania narzędzia, napiszemy więcej.

Przeczytaj również